امروز: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
بر اساس راي هيات داروان اين كنفرانس، از ميان روابط عمومي هاي وزارتخانه ها، بانك ها، ارگان ها، نهادها و سازمان هاي سراسر كشور، سه روابط عمومي برتر كشور معرفي شدند و با حضور دكتر عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، دكتر حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگي رئيس جمهور و دكتر پرويز اسماعيلي، معاون ارتباطات و اطلاع رساني رياست جمهوري مورد تقدير قرار گرفتند.
به گزارش کیمیا نیوز، روابط عمومي و امور بين الملل گروه پتروپارس با طراحي و توليد نخستين نرم افزار «واقعيت افزوده صنعت نفت» موفق به كسب يكي از سه جايزه طلايي روابط عمومي كشور در سال 1393 شد.
 
یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور چهره هاي علمي برجسته اي چون دکتر یونس شکرخواه، بنیانگذار روزنامه نگاری الکترونیک ایران، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران، دكتر علي اكبر فرهنگي پدر مديريت رسانه ايران، دكتر سعيدرضا عاملي، دكتر احمد روستا، دكتر حسن بشير و تني چند از استادان و صاحب نظران حوزه ارتباطات با موضوع «ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال» در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار شد.
 
بر اساس راي هيات داروان اين كنفرانس، از ميان روابط عمومي هاي وزارتخانه ها، بانك ها، ارگان ها، نهادها و سازمان هاي سراسر كشور، سه روابط عمومي برتر كشور معرفي شدند و با حضور دكتر عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، دكتر حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگي رئيس جمهور و دكتر پرويز اسماعيلي، معاون ارتباطات و اطلاع رساني رياست جمهوري مورد تقدير قرار گرفتند.
 
بر اين اساس، مهندس سيد هادي ميرباقري، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس به خاطر طراحی و تولید نخستين نرم افزار «واقعیت افزوده صنعت نفت»، حسن ربيعي، مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به خاطر طراحی و تولید سامانه و نرم افزار «زیارت مجازی» و ابراهيم كاظم پور اقدم، مدیر روابط عمومی بانک تجارت به خاطر طراحی و تولید نرم افزار «سایبر نیوز» جوایز طلایی روابط عمومی در سال 1393 را از آن خود کردند.
 
همچنين در بخش خدمات الکترونیک، روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران و در بخش طراحی و تولید برنامه های کاربردی، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نيز موفق به کسب جایزه شدند.
 
مدير روابط عمومي و امور بين الملل گروه پتروپارس كسب اين قبيل موفقيت ها را حاصل حمايت مديرعامل و مديران ارشد و تلاش همكاران روابط عمومي دانست و گفت: امروزه با ظهور و بروز شبكه هاي اجتماعي و گسترش نرم افزارهاي گوشي‌هاي هوشمند، جمله معروف مارشال مك لوهان كه «رسانه همان پيام است» بيش از گذشته حقيقت يافته است. بنابراين ايجاد يك رسانه جديد و جذاب مي تواند موجب انتشار گسترده پيام مورد نظر شود.
 
مهندس سيدهادي ميرباقري با بيان اينكه گروه پتروپارس همواره به دنبال رسانه هاي نويني براي انتقال پيام هاي خود بوده است، اظهار داشت: مديريت روابط عمومي گروه پتروپارس بعد از ارائه موفق نخستين مالتي مدياي تعاملي صنعت نفت و نخستين انيميشن سه بعدي پروسه توليد گاز، با بررسي آخرين تكنولوژي هاي ارتباطي و به روز ترين نرم افزارهاي تعاملي، بر روي نرم افزار واقعیت افزوده متمركز شد و توانست اين نرم افزار تعاملي را براي اولين بار وارد حوزه نفت و گاز كرده و نرم افزار واقعيت افزوده فاز 12 پارس جنوبي را توليد كند.
 
وي در خصوص پروسه طراحي و توليد اين نرم افزار گفت: بعد از شناسايي تكنولوژي واقعيت افزوده، تيمي متشكل از كارشناسان روابط عمومي، كارشناسان فني، مهندسي و IT شركت تشكيل شد و نحوه بكار گيري اين تكنولوژي در صنعت نفت و گاز مورد بحث و بررسي قرار گرفت و يك پروسه شش ماهه و برگزاري جلسات متعدد در نهايت منجر به توليد نرم افزار واقعيت افزوده فاز 12 پارس جنوبي شد.
 
گفتني است، واقعیت افزوده (Augmented Reality)‏ یکي از جديدترين فناوري هاي قابل استفاده بر روي  تلفن هاي هوشمند و تبلت‌ها، كيوسك هاي شهري و ... مي باشد كه با تلفيق نماي واقعي با عناصر تصويري مجازي، دنياي جديدي را به روي كاربر مي گشايد.
خبرفارسی
نام:
ایمیل:
* نظر: